Admin support

Wie zijn wij ?

Mozer Group, een familiebedrijf, is op zoek naar een admin support voor onze vestiging in Kortenberg (regio Brussel). De activiteiten van Mozer Group omvatten het leveren, wegnemen en installeren van “HIGH TECH -toestellen” in onder andere de medische, optische en de banksector alsook de installatie van fitnesstoestellen en laadpalen voor elektrische voertuigen.

 

Wat zijn jouw taken?

De Verkoopmedewerker is verantwoordelijk voor:

  • Algemeen contact voor een specifieke klant waarvoor A tot Z is voorzien :
    • Prestaties in het systeem aanmaken, planning met eindklanten, facturatie.
  • Administratieve ondersteuning van het verkoopteam.
  • Rapportering van de maandelijkse prestaties
  • De taken verschillen sterk, maar zijn voor elke divisie vrij gelijkaardig.
  • Een aanbieding doen op basis van informatie die de verkoper heeft ontvangen
  • Offerte invoeren in het CRM-systeem en doorsturen naar de klant + opvolging
  • Afdrukken van de roadmap en de documenten die nodig zijn voor de planning / verzending
  • Verificatie van de inkooporder en introductie van klantenservice "portfolio" in het CRM
  • Reserveren van parkeerplaatsen voor de uit te voeren verhuizingen en het controleren van de aanvragen en het bewaken van parkeervergunningen
  • Opstellen gemiddelden en statistieken
  • Facturatie en winstgevendheidsberekening voorbereiden
  • Beantwoorden van prijsaanvragen op basis van contractueel overeengekomen tarieven.
  • Maak een maandelijkse Excel-tabel met tussentijdse facturatie tussen de verschillende entiteiten.

Wat is jouw profiel ?

Wij zijn op zoek naar iemand met de volgende vaardigheden :

  • 3e niveau secundair onderwijs (Commerce / Office / Receptie en PR / Secretariaattalen) /
  • Hoger beroepsonderwijs Meertalig secretariaat;
  • Professionele Bachelor in Office Management (Management Assistent, Business Vertaler / Tolk) / Business Management / MKB Management.
  • Manusje van alles, flexibel en stressbestendig;
  • Professioneel gerichte klant en resultaat;
  • Punctuele acteur met gevoel voor orde en degelijkheid
  • Persoon met teamgeest en sociale vaardigheden
  • Talenkennis: tweetalig (FR / NL) verplicht
  • Computervaardigheden in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • De kandidaat woont op maximaal 50 km van het kantoor (Kortenberg).
  • Ervaring met ERP-software is een pluspunt

 

Wat bieden wij jou?

  • Bediendencontract;
  • Aantrekkelijk salaris;
  • Groepsverzekering;
  • Maaltijdcheques;
  • 20 verlofdagen + 3 conventionele verlofdagen;
  • Aangepaste interne opleiding(en) en/of opleidingen door onze klanten;
  • Een motiverende werksfeer.

Voor wie ?

 

Als je van teamwork houdt

Als je flexibel bent en van uitdagingen houdt

Gemotiveerd ? Stuur je CV naar hr@mozer.be